Gizemin-minnakI @Cansel22 2 şokta depend pahalı . Trendyolda zaten 50 TL . E bebekte 45 TL ydi tükendi .
Serife-57 Cansel22 Bende araştırdım şimdi gördüm canım sağol bende tam almak için bakıyordum ordan alırım
mor_menekse1 Funday35 onlara daha iyi gdyor zaten özlikle sezeryen olanlara bnce 😂 normal dgumdada gyet kulnışlı cnım
ebruzb Funday35 acccaayiip rahat oluyor hatta 😂 dikişe kesinlikle gelmiyor daha yukarda kalıyor yanlardan yırtıp kolayca çıkarıyorsunuz çok rahattı valla benim için
Funday35 mor_menekse1 Benim zorunlu sezeryan olucakta dikişlere zarar verir mi canımı acıtır mı diye düşündüm teşekkür ederim ☺️