Melikeazra Sezaryan olalı 9 gün oldu hala hasta gibiyim hafif baş agrım hasta gibi hissediyorum ateşin 37 üşüme oluyor terleme oluyor sezeryan olanlar siz ne kadar zaman sonra iyileştiniz
Betl Melikeazra 1 hafta 10 gün bir hasta gibiydim zor yürüdüm kalktım sonra normal hayatıma döndüm yemek çamaşır devam
Ozlem2206 Melikeazra canım endişelendirmek istememem ama ameliyat yerinle ilgili bir enfeksiyon durumu varsada ateş yapabilir bence doktora görünmende fayda var geçmiş olsun 🙏🏻
Bebegim_2021 Bugün 1 hafta oldu dikiş yerimin üstü göbeğimin üst üste geldiği yer pişik oldu bez koyuyorum ama yine aynı Dr ilaç yazdı canım cok acıyor onun dısında oturup kalkmam daha normale döndü cok şükür