Simayss İki doğum yapmış annelernikincisinde de emzirirken göğüs yarasi oldu mu? Benim ilkinde çok olmuştu maalesef listeme krem eklemelimiyim ikinci için
Kbrkbrr Simayss ben bebek doğar doğmaz krem sürmeye başlamıştım hafif bi acı olmuştu ama ilki gibi kesinlikle değildi. Ne olur ne olmaz önlemini al bence 🌸