Kızlar böyle sol kasığım çekiliyomuş gibi batma da var tabi bide sol göğsümde dokununca hassasiyet var belimede sancı girdi az önce test yapmaya korkuyorum negatif sonucu alıcam diye bu durumu yaşayıp hamile olan var mı adetim 4 gün gecikti 1 gün geciktiğinde erken gebelik testi yapmıştım silik çıkmıştı kan verdim 0.2 çıkmıştı geç döllenme olmuşmudur sürekli böyle post açım içimi rahatlatmak istiyorum dertleşmek istiyorum git test yap demeyin korkuyorum negatifi yine görmekten