aysefatma12 bi yakınım da hamile üsküdar hospital den çok memnunmuş önceki doğumuda orda yapmış ama yorumları pek hoşuma gitmedi , ben daha çok medipol e yoğunlaştım şuan, 2 arkadaşımda orda yaptı çamlıcadaki hastahanede 15 gün oluyor ama sezaryen onların ki, ben elimden geldiğince normal düşünüyorum.. siz şuan hangisine gidiyorsunuz?