Aysee10 merhaba, ben de tüp bebek süreci geçirmiş bir anne adayıyım. Ben üniversite hastanesinde tedavi gördüğüm için, kontrol zamanları tüm günümü alıyordu. Sabahtan kan verip, öğleden sonra ultrason şeklindeydi kontroller. Yumurta geliştirme sürecinde haftada 2-3 kere gidiliyor. Sonra yumurta toplama anestezi altında küçük bir operasyon oluyor. Genelde istirahat raporu gerekmiyor ama benim çok ağrılı olduğu için ben rapor istemiştim doktordan. Sonra ki transfer hazırlığı sürecinde yumurta geliştirmede olduğu kadar sık gitmedim kontrole belki toplamda 3 kere falan gittim, zaten 10-15 gün kadar sürüyor transfer hazırlığı. Ben sık sık doktora gideceğim için sürekli açıklama yapmaktansa tek seferde tedavi gördüğümü sık sık doktora gideceğimi amirlerime, müdürüme söylemiştim. Bizimkiler sık sık işyerinden ayrı olmamı hoş karşılamamalarına rağmen bir zararları da olmadı açıkçası. Zaten her şeyi göze alıp bu tedavi sürecine başlamıştım, bence sen de öyle düşün. Evlat sahibi olabilmek işin de paranın da kariyerin de önüne geçiyor açıkcası.