Benim doktorum da 4 e yaklaştığı anda normali unut,omzu takılabilir diyor.36+4 olduk her gün regl ağrısı gibi ağrılar da yaşıyorum bence bu 1 1,5 hafta içinde doğum olabilir. O yüzden kendi adıma normal deneyeceğim.
Kayinvalidem 5 kg ya yakın doğurmuş ama inanılmaz zorlanmış.Siz 40 hafta geçirmişsiniz,kafa ölçüsü de sınırda diyorsunuz yanlış anlamazsanız eğer bakacak birileri varsa sezeryan çok daha mantıklı değil mi? Çünkü suni alıp sezeryana donen de var ee ozaman ne anlamı var acı çekmenizin hem de allah korusun çocuğu riske atmanın