Yanne canım öncelikle çok geçmiş olsun 🙏🏼 Bende geçtiğimiz 2 hafta önce covid oldum ,12 haftalıktık .çok agır atlattım ben , hastanede 5 fün yattım oksijene bağlandım .Bebişlerimizden dolayı ilaç kullanamadıgımız için , benim vücudum agır reaksiyon verdi.İnsallah senin hafif geçer 🙏🏼🤲 .Ama hiç korkma bebeklerimiz gayet sağlıklı , rabbime emanetler ..Sen sadece eger öksürüğün çok artarsa mutlaka doktora görün .Çünkü şiddetli öksürükler rahimde kasılmalara sebeb olabiliyormuş benim kadın doğumcum bunu söyledi .Öksürük ve ateş kontrol altında tutulmalı.