Ben ayda 3 kere adet gördüm kürtaj sonrası için normal dedi doktor 4ay sonra falan doktora gittim tekrar düzensizlik için kist oluşmuş bence adetin düzensizse çocuk fikrinden önce muayene olun mutlaka bidaha aynı şeyleri yasamanı istemem ilaç veriyor hemen geçiyo sonra çocuk daha kolay oluyor 🙏🏻