Minikailem Kizlar kan uyusmazligi olanlar hamilelikte igne yaptirdiniz mi yoksa dogumdan sonra mi yapiliyor
Gonbarhak 1.de doğumda bebeğin kan grubu benimle aynı olduğu için yapılmadı ama 2.gebelikde önemliymiş sanırım 24.haftalarda iğne olmak gerekiomus