Mervee1912 Merhaba ben 15 haftalık olucaM neredeyse ama doktorum sadece 12. Haftaya kadar folikasit kullanmamaı sonrada herhangi bir takviye almama gerek kalmadığını söyledi bir bilginiz yada öneriniz var mı
Sdkkk Mervee1912 13. Haftadan itibaren sağlık Ocağı beni arayıp d vitamini kullanmam gerektiğini söyledi. Doktorum ise imom omega diye bi vitamin verdi. İçerisinde bir çok vitamin var. Kullanmanız gerekir diye biliyorum ben bence bi sağlık ocağına ya da farklı bi doktora daha danışın. Takviyeler bebek için önemli olabiliyor
Zehra9616 Mervee1912 vitamjnlerin iyiyse gerci gerek duymamis olabilirde yinede sen bol meyveyle falan destekle