Msl_ege Sada hastanesine giden var mı aramızda acaba ? post mu paylaşılmıyor yoksa dönüş mü olmuyor anlamadım . geçmiş postlarda da sada yazınca hiçbişey çıkmıyor
lunam Msl_ege post paylaşılıyor görünüyor, belki gidenlere denk gelmemişti. kendi postunuza yorum yazarak yukarıda tutabilirsiniz tekrar tekrar açmaktansa bence. inşallah gidenlerden gören olur, bilgim yok malesef.
Msl_ege Clementinee baya vardı aslında demekki hepsi doğurdu 😂😂😂 eski postları da arama yapınca göremiyorum çıkmıyor ordan da ulaşamıyorum kimseye . bi sorun mu var acaba dedim