Si-bel ben hep karnımdan vurulmak zorundayım kanama arada bendede oluyor , bazen hiç bilmiyorum bazen aşırı agrıyor son 100 gün daha vurursam sukur bitiyor hep aynı yerlere denk gelmesinden morarıyor apse olusuyor keske bende koluma bacagıma vurabılseydim