Merve_sevimlier Daha 6 haftalık gebeyim bulantım fln yok ama yeni yemek yesem bile sanki hiç bir sey yememiş gibi gözüm kararıyor açlık bastırıyor halsizleşiyorum böyle bir sey yaşayan varmı güzel anneler.
Busrazkn37 Bende ilk haftalar öyleydim kanım çekiliyo gibi oluyodu. Şuan 19 haftalığım iştahım yine aynı dünyaları verseler yerim ama acıkınca bayılcakmış gibi olmuyorum çok şükür
Klcaysgl Ben ilk 3 ay öyleydim 5 dk içinde yine yiyordum sonra kendi kendine düzeldi 20 haftalik hamileyim öyle cok sık açikma kalmadi ☺️
acemimom1 Kizlar bence kendinize maşallah deyin sukredin. Açlıktan bayılmak üzere olanlar var mesela ben 🤦🏻♀️