RumeysaNur34 Buseeeeeeeee 6 haftalıkken birşey yoktu ama 7 veya 8 haftada mide bulantısı ve kusmalar başladı şuan 36+3 deyiz 🥰
kahvesever__ RumeysaNur34 mide bulantılarım çok oluyordu hiç birşey yiyemiyordum halsizlik vardı baş dönmesi vardı vardı da vardı yani 😂😂
Ysgl26 Hafta itibariyle bulantı kusma iştahsızlkk başladı. 14 haftadayız kusma hariç aynen devam..sırt ağrısı eklendi üstüne de
Buseeeeeeeee Benimde 2 gündür bulantim oluyor ve arada bir kasik ağrısı oluyor halsizlik var bide umarım hepimizin geçer
Efulimm2608 Buseeeeeeeee Çok şükür Suan 6+2 deyiz🥰Kusma bulantı felan hiç biri yok da sık sık idrara çıkma ve göğüslerde aşırı hassasiyet ağrı ve şişkinlik var🥺