Asyaaa35 ya 36+4günlük hamileyım temızliğimi yapıyorum o yüzden biraz mecbur kaldım eşim işte acaba bebekle alakalı birsey varmıdır diye korktum hareket edıyor öyle sancı yada leke de yok sadece ordakı ağrıdan kaynaklı oturup kalkamıyorum yürüyemiyorum afedersiniz sanki bi anda çıkacakmış gibi hissediyorum