Liyuzamom Duygunur2 bacak arası boş gibi kıza benziyor benimki de böyleydi 100de 90 kız dedi doktorum değişirse cinsiyeti yuh derim demişti🤷😅
Busraferdi7 https://resimyukle.io/r/U4K45d61uc Benim de oğlum burda 19+6 ydı şimdi 34+2 olduk burdan karşılaştırdım kız canım bacak arası boş sağlıkla sıhhatle gelsin 🥰
Tuba6572 Kızlar benim ili doktorum da ilk başlarda erkek dedi yüzde 80 erkek dedi dün gittim başka bir doktora oda kız gibi ama senim doktorun belki görmüştür dedi acaba değişir mi 14+5 haftalığım