Arkadaşlar 41 e doğru yol aldık benim güzel kızım inatçı çıktı gelemedi bi türlü 2 cm açıklıkla devam ediyoruz galiba ben kendi sancım nedir bilemiycem burda biraz üzülüyorum suni sancıyla doğumum başlayacak inşallah pazartesi ne nişan ne su ne sancı yaşamadan doğurmak biraz tuhaf geliyor bana 🤭 varmı böyle olan