Reyhanhnm Hanımlar testleri yaptırdınız mı ikili test normal dedi doktorum diğerlerini ister misin bişey olsada aldırcan mı dedi hayır dedim gerek yok o zaman dedi bende üçlü falan yaptırmadım ne düşünüyorsunuz
dml33 Reyhanhnm ikili yaptirdm birde 3lu deilde 3lude bakılan bi değer varms aft mom degeriyms ona baktı 16. Haftada 20 Haftada detayliya git dedi 2 3 hafta sonra detayliya gircm
Reyhanhnm dml33 Ona ne oluyor hiç bilmiyorum bende detaylıya gidicem bu testler çok güvenilir değilde diyorlar
3mlkannesi Bence en iyisi yaptırmamak canım sonuçta ikili iyi çıkmış ki kötü ciksaydida çok yanılma payı oluyor bostan yeri 9 ayı zehir olan tanıdıklarım var çocuk sakat diye hiç yaptırma doktor haklı
dml33 Reyhanhnm omurilik bel acikligina bakilioms ondada aynen kesin deil ama doktor yapalim dedi bn ona biraktm