Kızlar merhaba 6 haftanın başında lekelenmem oldu doktora gittim kesenin etrafında kanama var iğne ve progestan hap verdi 6 haftanın sonunda gittim kanama azalmış igengi kesebilirsin normal hayatına dön dedi bugünde biraz ağrım var diye evin yakınındaki başka bi hastaneye gittim 7+4 olduk bu arada o doktorda kanama var etrafında dedi tekrardan iğne verdi ne yapacağımı şaşırdım korktumda varmi böyle bisey başına gelen