Kızlar merhaba 34 haftalik hamileyim kaç gundur karin ağrısı cekiyorum ve 2 gun şeffaf şekilde kati kati akıntı geldi peceteyle silince lastik gibi uzuyordu korktum acile gittim çatıya çıkardı smear testi gibi aleti soktu sıvı alıp baktı enfeksiyon dedi sonra açıklığa baktı biraz açıklık var dedi nst de sancı çıkmadı ciksa erken doğum riski olacaktı dun bisey gelmedi ama simdi kanlı akıntı geldi yine kati şekilde çatı muayenesinden mj diye düşündüm başına gelen var mi dun muayene yaptı ama kan simdi geldi tekrar gidersem de yine açıklığa bakacak korkuyorum