Mery94 Böyle peceteye az cok az böyle lekelenme gelmesi kahve rengi koyu böyle siyah kahve gibi normalmi kalanlarmidir ? Kafam cok karisik
dugmeannesi Mery94 Muhtemelen yerleşme kanamasidir. Bendede olmuştu her ihtimale karşı yine de doktora gozuk progestan yazar . Kırmızı renge dönerse saniye bekleme doktora git kırmızı riskli çünkü
melekylmzr Mery94 canım kalanlarda olabilir bende de biterken öyleydi ama sen bilgilendir tekrar git doktora baksın
dugmeannesi Mery94 aaa haftani bilmiyordum o zaman doktora git bacım nolur nolmaz bende hiç gelmedi o haftada öyle bişey . Sagliklica al kucağına inşallah bebisini ❤❤❤🌺
Serra123 Benimde kanamam olmuştu. Doktor arkasına kahverengi lekeler gelebilir korkma içerdeki kalıntıları atmış oluyorsun dedi.3 gün hafif kahverengi lekeler oldu geçti çok şükür .