Ombur uyuyorlardır kızlar :)) ben su an 31.haftamdayım kıpır kıpırlar ama 20li haftalarımda ben de bir dönem aynı korkuyu yaşamıştım, bır kere tepkı verseler bıle sevınıyordum :)) telaş etmeyın. 2 gun boyuncq hiç hareket duymazsanız doktorunuza gidin,bana öyle demişti doktorum.