Yusufayazin__annesi Kizlar kac gun once post acmistim pozitiften 1 hafta sonra kanamam basladi bugun kadin dogum gebe polikinlihine randevum vardi 11.30 unuttum yolda gidiyorum acaba alirlwr mi simdi
MihrimahVeAnnesiii Yusufayazin__annesi Kız nasıl unuttun randevunu 😊 Alırlar canım merak etme sekretere söyle yardımcı olur
Yusufayazin__annesi MihrimahVeAnnesiii valla biras eltimle sorunlarımız var onu kafaya takmaktan unuttum saten sebebte o onun sayesinde biyle kanamam oldu
MihrimahVeAnnesiii Yusufayazin__annesi Allah yardımcın olsun inşallah . Sakin ol herşey olacağına varıyor . 🤲🥰
Yusufayazin__annesi MihrimahVeAnnesiii saol canim aynen oyle vala bu 2 dir basima geliyor 2 sindede sebeb o ben cok sinirli bir insanin sakinlugim cabuk cabuk olmuyor beklyorum doktorun kapisinda bakalim