ggglq11 inşAllah canım aminn benım ümidim yokdu hic cünki 11 ayda kımyasl gecırmısdım yine gecıkme olcak sandım normalmış cünki ama gögüslerim dolgunlaşmaya başlası hassas olmaya başlayınca dedım yapım ne kaybederımkı yaptm negatıvdı işte sonra adetm gelmedı birkcgün.. yine adet gelck gbi agrım vardı yınede yapmışdım test cift cikti anındaa ınanamadım gittim clearblue aldım resmen 2-3 haftakık yazınca elım ayagım tıtresı şok oldum cok mutluyum rabbim herkeze versin ♥️♥️