Zadekuzu Kizlar dogumum yakin 37+1 olduk. Hastane icin hasta bezi aldim sonrasi için ped kullanacagim ama hangisini alayim bilemedim. Sizler hangi marka kullaniyorsunuz uygun fiyatlı önerdiğiniz bir marka var mi?
Zeyyyn Zadekuzu depend kullandım 3 5 gün. Sonra molped sleepy kullandım diğerleri pişik yaptı doğumdan sonra insan çok terliyor bunlar pamuklu rahat ettim yani
EsengulC Zadekuzu sleepy en güzeli ama fiyatlarından haberim yok uzun zamandır almadığım için hem temiz içerikli hem de çok sağlam yani hiç sızdırma yapmadı bende bi de sitesinden daha uyguna alabilirsiniz
Melike0657 Ben depemd aldım çok rahat etim o bitince normsl bir ped kullanırsın kanamanın durumuna göre
Zadekuzu Zeyyyn bende normalde molped kullaniyordum ama kalin biraz cok terletir diye farkli markalardan ne iyidir diye sormuştum. Tesekkurler