Kızlarrr Allah izin verirse 27 ocakta sezaryen doğumum olcam. Ben hastanede giymek için pijama takımları almıştım. Sizce gecelik almalımıyım. İlk gün gecelik daha rahat oluyor diyolar bende kararsız kaldım. Tecrübeli doğum yapmış anneler fikir verirmisiniz ☺️