Adetiniz geciktiyse ve çocuk düşünüyorsanız söktürücü kullanmayın. Ben adetim 2 gün gecikince test yaptım negatif çıktı. Aonradan bir silik çizgi belirdi. Adetim gecikince 5. Gün test yaptırdım 7 buçuk çıktı 3 gün sonra 26 çıktı. Kimyasal yaşadım ama 8 gün sonra gebelik testi silik çıktı. Hiç belli olmuyor testlere çok güvenmeyin. Evet adetiniz sadece gecikmişte olabilir. Yine de bekleyin bence