Ryry 27+6 haftalık hamileyim. Dün değişti hafta aralığı 😄 Bebek kafası aşağı dönmüş bu haftada normal mi ben bu kadar erken beklemiyodum doktor normal dedi ama işte insanın kuşku kalıyor içinde 🙄 Bebek hep bu pozisyonda mı artık yani
seddkilic05 Ryry benimde 31 de dönmüştü hep öyle mi kalır bilmiyorum ama döndü diye doğacak demek değil korkma 😍
Ryry seddkilic05 Haftası ileri attı bebek de dönmüş diyince şaşırdım bi an biraz da tedirgin oldum işte öyle diyorsanız peki tabi😄
seddkilic05 Ryry yok yok merak etme ne güzel işte inşallah çatında müsaittir de bir avaz da fırt diye çıkar inşallah 😍😍😍
Goz-deeee Ryry Normal dönmesi ama tekrar da dönebiliyor çocukların işlerine akıl sır ermiyor😬Benim oğlum 28 de baş aşağıydı sonra tekrar kafadı yukarı çıktı 39 a kadar bekledik spor o bu dönmedi zorunlu sezeryan oldum