gonulcelen 20. Haftalarda ayrıntılı ultrason da bakıldığında suyuma fazla demişti doktor, şuan 28. Haftadayım bazen fazla bazen normal diyor doktorum.. ikinci yükleme için sonradan pişman oldum canım keşke yaptırsaydım diye düşündüm ama doktor kendisi de bunu genel de hastalar istemiyor 100 lüğü demişti bende diyetle düzelir diye düşündüm ama uygulayamadım içimde hep bir korku var inşallah öyle birşeyler olmaz. Bu dediğin ne oluyor cnm ilk defa duydum hipoglisemi?