Elfidaa gerçekten ya artık o kadar sabırsız olmaya başladım ki akşam yatarken hadi bakalım inşallah bu gece doğruruz diyorum zaten gece 4-5 kere uyanıyorum stresten , sabah gözümü açtığımda off yine doğuramadık diyorum eşimde o kadar sakin ki biraz sabret diyo bana o kadar kolay değil ki zaten bu ara hareketleride çok az