Ozleem_25 valla hatırlamıyorum desem aletle bakıldı bi tek onu hatırlatıyorm bnm için kâbus gibiydi o gün doktora baktirmak istemediğimi söyledim ısrarla baktı hemen o doktoru değiştim sonra ilk muayenemdi bende kötü algı yarattı doktor herkes alttan bakmanın sakıncalı olduğunu söylüyordu