Medine94 bende şehir hastanesinde doğum yaptım inanılmaz güzeldi özelden bir farkı yoktu hatta bi arkadaşım özeldi yaptı onun anlatmasına göre benimki harika geçmiş
Oda tek kişilikti zaten doğum başladı direk yatağın yarısını çıkarıp çatalı koydular yani beni ordan oraya taşımadılar çok şükür 3 nefeste kızım geldi 💛
- Ye hamileyim yine şehire gidiyorum Buda güzel olur inşallah 🙏💘