Kararsiz_anne 15+5 de kontrole gittim doktor kız dedi. Kıyafet almamak için kendimi zor tutuyorum. Cinsiyetin değişebildiğini biliyorum. Pembe tavşan kulaklı tulum almak için ne kadar beklemem lazıım😅
Saelif Kararsiz_anne benin kuzenim 13+4 ogrendiler erkek diye butun bebek kiyafetlerini aldi kayinbederi hic de ole degisir diye dusunmediled
Bebekoo Kararsiz_anne 16+3 kız dedi, gittim pembe tavşanlı o dediğinden aldım detaylıda erkek çıktı 21.haftada 🤣🤣🤣🤣😃😃😃
Saelif Kararsiz_anne bende 14 haftamda ögredim ama ben kiyafet hemen almadim 2 3 kere daha doktora gttim ondan sonra almaya basladim hem devlete hem ozeldeki doktorda cinsiyetini ayni diyince hazirliklarima basladim 😊
Haydi Kararsiz_anne değişir canım bence detaylıyı bekle banada 15 haftada direk kız dedi detaylı ultrasonda erkek oldunu öğrendim bazen oluyo ole yanılmalar en sağlıklısı detaylı ultrason hakkımızda hayırlısı 🤲☺️
Mrskocc Cinsiyet döllenmeden itibaren bellidir değişmez . Doktor,makine,bebişin duruşu bunlar bazen yanıltıcıdır .Bikaş hafta sonra netleşir merak etmeyin bol bol vaktiniz olur ciciler almaya 🙏🥰
Aysckzgnc Kararsiz_anne değişmez, doktor yanılmış olur, aynı bende olduğu gibi.. 12. Haftadan beri erkek dedi, 22. Haftada kız bu ya dedi, üstelik çok iyi de bi doktor.. 🤷🏼♀️
Aysckzgnc dlrlms gösterdi ve vardı bişey gördük yani biz bile o kadar hafta, sadece detaylıda açmıyor dedi ben de aman biliyoruz zaten gerek yok dedim erttesi hafta kendi doktorum kız bu dedi😂