zynpada GoncaClk ben büyük set yaptırdım canım instagramda ruka tasarımdan. Çok da güzel yapmışlar kumaşı falan da gayet kaliteli
Saelif GoncaClk ben sadece 95 tlye iaimli tulumlu yaptirdim ingramdan ayriyetden hastane cikisi aldim isimli memelik yaptirdim oda bugun yarin gelir 😊
EsilaMiracAyazEren_Moms GoncaClk 13 lü set yaptırdım ben çiçeksepetinden isme özel 228 tl çokta güzel yolda hatta bugün yarın gelir 🥰
GoncaClk zynpada teşekkür ederim canım bir çok sayfa çıkıyor güvenli mi değil mi o konuda şüpheye düştüm
zynpada GoncaClk yani ben sıkıntı yaşamadım zaten sıra da çoktu 20 günde teslim edebilirim dedi gerçekten de dediği gün görsellerini paylaştı
ipekveatlas bebeqon cok iyi geldi ve güvenilir 240 tl kargo dahil 11li miyd 13 müydü tam hatırlayamadım
Clk56 ipekveatlas bende bebeqondan yaptırdım yikadiniz mi acaba yıkayınca bisey olursa diye korkuyorum
Saelif RumeysaNur34 ben sadece tulumu basina pere eldiveni yaptirdim 95 tl ye bide isimlik meme emzigi yaptirdim ingramdan 😊saglikli sagsalim dogsun bebislerimiz 🤲
RumeysaNur34 Saelif sağlıkla kullansın canım ben yastığı falan dahil diye 11 parça aldım bir de başka sayfadan emzik zincirini 55 TL ye yaptırdım 😊
ipekveatlas Clk56 daha yıkamadım canım. yıkarken dikkat etmemiz gereken şeyleri yazmışlar kargonun içine onlara dikkat ederek yıkıycam sana da haber ederim istersen. 3-4 haftaya yıkamayı düşünüyorum
Clk56 ipekveatlas haber verirseniz çok iyi olur 30 derece var en düşük makinemde ona sıvı deterjan ile atmayı düşünüyorum gerci hastanede bebeklerin üstünde atmışlar hicbirsey olmamis
ipekveatlas Clk56 ben sabunla yıkıcam büyük ihtimalle hani böyle rendelenmiş gibi olanlar varya bide yumuşatıcı kullanmamak gerek
Clk56 ipekveatlas bende e bebekten granül sabun aldim kullanmak için ama kağıtta sıvı yazıyordu ondan uni baby de alayım bir tane diyordum