Kızlar bu aralar çok salgın olduğundan mı yoksa artık grip vakalarınıda covit olarak gösterdiklerinden mi bilmiyorum ama 13 haftalık hamileyim aşılarımda var 1 gecede pozitif çıktım biraz panik oldum açıkcası başına gelen anne adayları varmı günleriniz nasıl geçti 😔