Ozlemmpapatyaa kızlar 29. haftadayım gögsümün altı cok batıypr agrıypr ve buna eşlik olarak da bel agrısı eklendi normal mi bunlar yatsam gecmiyor kalksam yine aynı bi süre sonra 🤷🏻♀️ neden böyle oldu anlamadım bilen annişler yazabilir mi ?💙
melekkizim_00 Ozlemmpapatyaa göğüs altımda bir agrı oluşmadı canım ama bebek yukarda ise sıkıştırdığı için yapabilir
Ozlemmpapatyaa melekkizim_00 tam kaburgamızın orda canım sag tarafta bi agrı var bende anlamdıramadım🥺
Nazlimom Ozlemmpapatyaa benimde erkek, erkek bebekler kaburga altına otururmui öyle derler benimdd kaburgalarım sızlıor😄
Ozlemmpapatyaa melekkizim_00 benimde 29+2 canım hastane cantanı falan hazırladın mı eksiklerim bittimi 🙈
Kamusbuglem Ozlemmpapatyaa bebek sıkıştırıyordur bana bezen bi ağrı giriyor dönemiyorum bile bebek hareket edince geçiyor hissediyorum yani onun sıkıstırdıgını :)
Fiden Haftadan beri sağ kaburgam ağrıyor. Ultrasonda baktık bebek oraya ayağını dayamış o yüzden ağrıyormuş.
Havvaa77 20 li haftalarda başladı hala devam ediyor gögsümün altındaki kemik batıyor arkama iyice yaslanmam gerekiyor ve uyurken çok zorlanıyorum 😔
Nilufar_1996 Ozlemmpapatyaa evet kaburga ağrısı normal bebek büyüdü artık benimde ağrıyor 33 hafta doğuma kadar geçmez bence kaburgamiz açıldı iyice batma oluyor hem benimki kaburgama sokulmayi çok seviyor