Yseliminannesi ilk 20. Haftada teşhis konuldu 23 de başka bir hastanede tekrar detaylı bakıldı göbek kordonunda 1 arter 1 ven var. Normalde bebeği besleyen 2 arter olması gerekiyordu. Fakat şuan gelişiminde hiçbir sorun olmadığı için herhangi bir şey kullanmadım. İlk hamileleigimle kilosu boyu haftasına kadar aynı devam ediyor. Son 3 ay kilo alması azalan da oluyormuş hicbir sıkıntı olmadan doğan da oluyormuş. Şuanlık normal inallah doğum zamanına kadar böyle devam eder 🤲