Benimde ilk gebeliğim hormonlardan mıdır nedir psikolojim bozuldu herşeyi içimde yaşıyorum ağlayasım geliyor diyorum eşime gülüyor ne oluyor sana diye 🤦♀️ Nasıl olacak bakabilecekmiyim ya bana birşey olursa çocuğuma kim yapar nasıl olur acayip kaygı içerisindeyim duygu patlaması yaşıyorum