elifanne7 ben de 38+4üm bugünlerde kasılmalar oluyor dediğin gibi ben de doğuma hazırlıktıR dedim. Bugün kontrole gittim çok daha sık oluyordu bugün ama ağrım yok hafif bi alt karnımda sızı giriyor o kadar. Tam o kasılmalar nstde düzenli sancı olarak çıktı meğer sancı çekiyormuşum😂 ama bebek henüz tam kanalda değil açılma vs yok eve geldik salı gene çağırdı bence kontrole git mutlaka en yakın zamanda sende de sancı olabilir. 😍