Elfidaa seni cok iyi anliyorum bnmde ilk gebeligim 41 gecmisti istege bagli olarakta sanci vermediler bekledim az az suyum gelip geciyodu dktorlara soyledigim halede eve gonderiyorlardi bi gun sonrada dohum yaptim suan ikinci gebeligim 36 haftaligim ama o kadar agrilarim oluyorki kasiklarim cok aciyo uyuyamiyorum oturamiyorum yuruyemiyorum bile cok zor bir durum