Burcu59 Ben memnun kaldim canim tavsiye ederim. Diler hoca yaptı operasyonumu ameliyat ekibi ve anestezi doktoru cok iyiydi. Paniklememe ragmen sürekli beni sakinlestirip morelimi yukselttiler. Ameliyat sonrasıda ilgi cok iyiydi. Hasta bakici ve hemsireler sagolsun ilaclari aksatmiyorlar kontroller saatlerinde oluyor. Herseyiyle cok iyiydi
_RainBow Burcu59 bende diler koyuncudan aldım daha erken ama olsun ikinci sezeryanım olucak korkuyorum güvenebileceğim hastane doktor arıyorum
_RainBow Burcu59 fiyat ne kadar ödediniz çok değişken fiyatlar merak ettim istinye ünv hastanesinde 6 bin sezeryan burda ne kadar acaba ☺️
Burcu59 _RainBow süper bi doktor valla ben doktorum izinde olacagi icin 36. haftamda ona gectim benim 3. sezeryan oldu keske ilk basında kendisini tanısaymısım diyorum. İnsallah sende cok memnun kalirsin
Burcu59 _RainBow sezeryan 2450 idi fiyat icin yine bi gorusun ufak bi indirim yapıyorlar tam hatırlamıyorum ama suit oda aldım bide ben odayla birlikte 250-300 gibi bi indirim yaptilar.
_RainBow Burcu59 fiyatlarda bana iyi geldi tabi konuşmak lazım bi bakim doktora sonrası gelir inşallah ☺️
Burcu59 _RainBow evet fiyatlar hastaneye göre cok uygun ben hizmetlerinden de memnun kaldım. İnsallah memnun kalırsınız Diler hanımdanda. Hayırlısı olsun insallah simdiden hayırlı saglıklı dogumlar 😍