Türkiye’de önemli ilaç firmalarından birinin, depolara vermediği kan sulandırıcı ilacı 10 Ocak Pazartesi gününden itibaren SGK‘ya taahhüt ettiği iskontoyu uygulamadan depolara göndereceğini öğrendik. Bu ilaca ulaşmak isteyen vatandaşlarımız, artık maalesef kutu başına 116 TL’ye varan ekstra bir fiyat farkı ödemek zorunda kalacak" dedi.
Bilgisi olan var mı?