Canım günlük pastörize süt iç uyumadan önce ve gün içinde 1 bardak. Eğer yogurt yiyemiyorsan ayran iç ama ev yoğurdu olsun. Kahvaltıda peynir zeytin yumurta (haşlama) tereyağ ye. Ara öğünlerde kesinlikte 3 4 tane ceviz yemeyi ihmal etme bunjn yanında eğer varsa badem ve fındık ta çok iyi olur ama tabi kavrulmamış tercih et çünkü onlar daha faydalı. Şekerin yoksa eğer muz mandalina portakal tüket ara öğünlerde. Bol yeşilikli çok iyi yıkanmış salata ye kesinlikle akşam yemeklerinde aşırı güzel folik kaynağı ( maydonozdan bir süre uzak dur ama ilk 3 ay yenmemesi öneriliyor) onun haricinde tam mevsimi brokoli ve karnabahar haşla onlardan ye eğer et tavuk tiksiniyorsan onların yerine nohut kuru fasülye ye bu arada yeşil mercimekte aşırı güzel folik asit var çorbasını yap iç .. Günde 1 tane yerli muz ye ama böyle kabuğu siyahlaşmamış yani çok tatlı olmayan muzu tercih et. Çikolata yiyorsan bitter çikolatayı tercih et o yararlı ama çok yeme bir de ne olursa olsun stresten uzak dur unutma ki bebeğin herşeyden önemli ve İnan şu dönemlerde herşeyden çok mutlu olman pozitif olman önemli sağlıkla kalın 😍