Ben bilmeden 5. Haftada oldum , ilk işim öğrendiğimde doktora sormak oldu , sorun olmaz dedi , 20. Haftada 3. Dozumu da oldum doktorumun onayıyla , yani aslında 3 doktordan tetikle oldum 😂 biri hatta ilk 4 son 4 hafta çok önerilmiyor onun dışında hiç problem olmaz Avrupa da öneriyor özellikle hamilelere dedi ,