Mucizebeklerkennn Merhaba 33 35 günde bir adet oluyorum. Geçen ay 5 gün gecikmisti ama negatif gördüm. Bu ay bata 5 gün var 20 Ocak fakat mide yanması sık sık bulantı ara ara baş dönmesi oluyor. Sizce test yapsam çıkar mı?
Mucizebeklerkennn gunesligun teşekkürler acaba dedim birkaç gün daha beklesem mi çünkü mide bulantım çok var bu yüzden yapmak istedim