Arkadaşlar 18+5 günlük gebeyim. Bir hafta önce falan sanırım karnımda hareketini hissettim, içeriden birşey ittirmeye başladı. Başlangıçta sanırım gaz dedim ama şişkinlik falan yoktu ve aynı yeri bir kaç kez itti. Sonra takip etmeye başladım bu hareketleri. Başlangıçta solda fark ettim ve o taraf sertti. Sonra göbeğin altında hissettim orası da sert oldu bir süre. Bu gün yine bir hareket vardı elimi koyduğumla hareketi elimle bile hissettim. Bunlar bebek hareketi olabilir mi gerçekten.