Busramnida Hastane çantanıza mama, biberon koycak mısınız? Koyanlar varsa biberon mama önerileriniz neler 🤗
cahillesohbetikestim Busramnida sadece biberon ve emzik aldım yanıma gerekirse kullanmak için ama mama almadım gerekirse hastane de bulunur diye düşündüm 🤷♀️
Neriman61 Busramnida Ben biberon koymuştum Mama koymamıştım hastanede verirler diye vermeyince gidip kantinden almıştık bence koyun mama vermeyi diyorlar ama aç kalırsa da sarılık olur
iremss Busramnida biberon koydm mama koymadım mamayı ihtiyaç halinde hastane veriyor ama biberonla değil enjektörle veriliyo mama hastanede
SerraveAnnesii Ben ne olur ne olmaz diye yanımda bulundurmayı düşünüyorum. Mama bebelac gold almayı düşünüyorum biberonu da philips avent aldım
Gulikorkmaz iremss evet banada sağlık ocagındaki ebe söledi gerek görürlerse hastanede veriyolar biberon kullanma memeyi reddetti olur demişti ben koymadım o yüzden mamayada gerek olursa alırsınız dedi.
Maaaile Mama alin ama biberon almayın. Direkt biberonu verirseniz sizin memenizi reddeder. Hastanede de buna izin vermiyorlar zaten. Şırınga ya da kaşıkla verin.
Esos00 Busramnida Ben mama koymamıştım hastane zaten mama veriyor. Ama yanınızda Biberon götürün içinde mamayı hazırlayıp enjektörle veriyorlar bebeğe
okuyor Busramnida Mama gerekirse eczaneden alırız diye düşündüm. Biberon değil ama anne sütü kaşığı aldım. Markası babyjem. Hastanede biberon veren arkadaslarim meme reddi yaşadı. O yüzden kaşık olanlardan aldım. Tabi her bebek bir değil ama risk almak istemedim.
lunam Busramnida ben biberonu alacağım yanıma ne olur ne olmaz. mama da alacaktım ama hiç kullanılmama ihtimali de var. o yüzden ihtiyaç olursa karşıda eczaneler var hemen eşim alır gelir.
RumeysaNur34 Busramnida evet ilk doğumumda da aldım ikinciye de koydum aptamil mama ve Dr browns biberon
PrensesFiona Busramnida mamayı ablam yolladı. Markası evolvia. İki yeğenimede kullandı. Memnun kaldı. Biberon da ben lansinoh alacaktım. Ama avent hediye geldiği için avent koydum.
kartanesi02 Busramnida ben koymamıştım ama hastahaneden veriyorlardı daha önceden sormuştum biberonda kullanmak istemedim zaten hemşire şırıngayla veriyordu çıkınca mama aldım sezeryan olduğu için sütümün geç gelme ihtimaline karşı sma marka almıştık ama sadece bi defa kullandım
Busramnida Herkese teşekkür ediyorum cevaplar için 🤩 sanırım bende koyma taraftarıyım sarılık açısından