Kızlar yardımcı olun bana. 2.5 senelik evliyim. Bebek istiyoruz. Uzun zamandır alt karnımda agrı oluyor ben her ay hamileyim diye düşünüyorum ama her ay negatifi görüyorum. İdrarımı yaparken yanma hiç olmuyor. Tek belirtim sürekli idrarım var hissi. Yapıyorum ama içinse kalmış gibi. Uyuyana kadar 20 kere idrara çıkıyorumdur damla damla. Ben bunları hiç enfeksyon olarak düşünmemiştim. Benim için enfeksyon idrarada yanma demekti. Şimdi idrar enfeksiyonum mu var bilmiyorum dediğim gibi yanmam yok çünkü. Eğer aylardır enfeksyonum varsa ve bebegim sırf bu sebeple olmuyorsa bunu daha önce fark etmediğim için kendime çoook kızarım. Başından gecen var mı enfeksyon