HafsaMeyra Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim dün doktor yüzde seksen erkek dedi böyle olupta sonrasında kıza dönen var mı ?🙈
ikizekiz HafsaMeyra dün doktor bize de aynısını söyledi ama net olarak 15 16da belli olur dedi :) bakalim sağlıkla gelsinler
Elfs HafsaMeyra değişiyor sakın adapte olma benim 18+3 de değişti. Detaylıda alışveriş yaparsın ben öyle yapıcam 2 hafta kaldı onu bekliyorum. Bebek arabası dolap beşik alınabilir almıştım ben onları zamlanıyor çünkü sürekli. Kıyafetleri değiştirdim hepsini almıştım.
Efe55 Merhaba. Bende 13.haftada devlette doktor erkege benzıyor dedı. Bende 17 haftada ozele gıttım kız bu cıkıntı yok dedı. 1 hafta sonra bırdaha gttım aynı doktora ozele degısmemıs kız dedı. Bu pazartesı gıdecegım doktora devlete. Bakalım😊
ikizekiz Zynpcbi ben detaylı ultrasonda gördüm. Doktor uzuvlar yukarı doğru büyümeye başlamış erkeğe benzettim dedi.
Zynpcbi ikizekiz kız dedi bana 14 haftada kesin söyleyebilirim şimdilik kesin değil dedi ama hiç bişey göremedik boş gibiydi bacak arası 😄😄
bebeklerin_annesi HafsaMeyra cinsiyet değişmez ama doktor yanılıyor olabilir Bana yüzde vermedi ama erkek dedi bir sonraki ay gittik kesin kız dedi Ve 12 hafta çok erken biraz daha bekle. Emin değilim ama 16 da öğrendim ben
Emineekyl HafsaMeyra bana % 99 kız dedi 16.haftamda ama 20.haftamda gittigimde erkek olduğunu öğrendim
tombis_anne34 HafsaMeyra bana da %80 erkek dedi bugün kız olabilir dedi ama bundanda emin degildi 1 hafta sonra tekrar gitcez 😅
Tuba6572 tombis_anne34 Ayy doktor bana aynısını dedi iki hastaneye gittim iki doktor da erkek dedi sonra tekrar gittim %80 erkek ama bacağını kapatmış dedi dün tekrar gitmek zorunda kaldım bu sefer de başka hastane oda kıza benziyor ama senim doktorun belki görmüştür dedi daha çok küçük 2 hafta sonra belli olur dedi 14+5 haftalığım bu arada
tombis_anne34 Ama ben 20 haftaligim ama kilom fazla oldugu icin biraz zor goruyor cok merak ediyorum bebegimin cinsiyetini sizin daha erken emin olun birkac haftaya netlesir